Творча майстерня

учнів


Артгалерея «Молодь за життя без корупції!»

Грудень 2020 р.

Фільми

 

«Мій рідний край – Сумщина» (2021 р.)

Над фільмом працювали:

Капоріна Катерина,

Землянко Олександра,

Колесник Аріна.

Фільм знайомить зі сторінками історії Сумщини, з відомими митцями, які у різні часи перебували і творили на Сумщині

 



«Суми. Вулицями рідного міста»

(2019 р.)

Ткаченко Дарина – автор сценарію,

Оласюк Анна – озвучка фільму,

Грицик Володимир – підбір і обробка матеріалів, зйомка, монтаж фільму.

Фільм знайомить з окремими сторінками історії рідного міста Суми, зокрема, діяльністю Івана і Павла Харитоненків на благо рідного міста.

 




«Історія створення Сумського кадетського корпусу»  (2019 р.)

Пушкарьова Аріна – автор сценарію, озвучування, Кравченко Інна – підбір матеріалів,

Стрельченко Олександр – монтаж.

Фільм знайомить з діяльністю Павла Харитоненка щодо виконання волі батька про відкриття у місті Суми військового освітнього закладу, першими роками існування, структурою, архітектурним ансамблем кадетського корпусу.



«СергІй Табала. Герої не вмирають, доки ми їх памятаємо...»

Грицик Володимир – зйомка.

Тетяна Калашник – підбір і обробка матеріалів, монтаж фільму.

Фільм знайомить зі сторінками біографії Сергія Табали, Героя України. У відео висвітлені спогади бабусі Героя Шепотько Л.А., викладачки ДНЗ «Сумський хіміко-технологічний центр ПТО» Карнелюк Н.М. тощо.



Вернісаж відео-роликів «Рідне місто моє».

Січень 2021

Кокозей Яна.

Від минулого до сучасності

Мартіросян Артур.

 Кращі краєвиди улюбленого міста

Рязанцев Олексій.

Топ-3 пам’ятки міста Суми


"Фішбоун"

"Кросенс"


Творчі роботи учнів 5 класів

«Пам’ятники міста Суми». Січень 2021 р.

Онлайн арт-галерея-2020.

"Життя первісних людей"


Ментальна карта

Малюнки

Історія України

Мистецтво

Правознавство

Cуми - рідне місто

Всесвітня історія

Мистецтво.

Мій улюблений мультфільм

Громадянська освіта

 

 

Голодомор 1932-1933 рр.


Ребуси

Кросворди

9 клас. Історія України. Тема 1.

 

По вертикалі

 1. Осучаснення.

 2. Назва другого етапу українського національного відродження.

 5. Господарство, що базується на масовому виробництві, зростанні потреб держави, розвитку ринкових відносин.

 7. Ім’я автора книги «Історія Малоросії».

 8. Назва першого етапу українського національного відродження.

 10. Країна, під владою якої знаходилися Східна, Південна, Центральна Україна в ХІХ ст..

 12. Господарство, що базується на малопродуктивній ручній праці, натуральному господарстві тощо.

 

По горизонталі

 3. Об’єднання всіх етнічних земель  у складі єдиної національної держави.

 4. Історична спільність людей, сформована на основі спільності території, як вони населяють, мови, особливості культури і характеру економічних зв’язків.

 6. Ім’я автора книги «Історія малой Росії».

 9. Назва країни, до якої належали західноукраїнські землі в ХІХ ст..

 11. Назва третього етапу українського національного відродження.

 13. Ім’я автора збірки віршів, пісень, звичаїв «Запорожская старина».

 14. Ім’я автора української «Енеїди».

 Чупрун Анастасія, 9-В клас

Історичне рівняння


Залізний вік в Україні

А – кількість літер у назві іраномовного народу, який примандрував з Нижнього Поволжя в Причорномор’я в 9 ст. до н.е.

Б – кількість літер у назві прикраси скіфського царя, яку виявив Борис Мозолевський 1971 р. поблизу міста Покров на Дніпропетровщині.

В – кількість літер у назві племен, які підкорили кіммерійців.

Г – кількість літер у назві металу, який навчилися обробляти кіммерійці першими на територій сучасної України.

Д – кількість літер в імені автора, який першим згадав у своєму творі про кіммерійців.

Е – кількість літер у прикметнику в назві кургану, у якому знайдена пектораль скіфського царя.

Федоненко Катя, 6-Г клас


Фінікія

 А – кількість літер у назві країни, у якій жили фінікійці.

Б – тисячоліття до н.е., у якому виникло місто Бібл.

В – кількість літер у слові, яке означає заселення та освоєння нової вільної території.

Г – кількість приголосних літер у слові, що означає храм у вигляді багатоярусних споруд, які шумери будували своїм богам.

Д – кількість літер у назві гірського хребта, який відокремлює Фінікію від Західної Азії.

 Верчак Анна, 6-Б клас


Доба еллінізму

А – кількість літер в імені македонського царя, який вирушив у похід проти Персії 334 р. до н.е.

B – кількість літер у назві річки, біля якої відбулася перша битва між персами та Александром Македонським.

С – кількість літер у назві міста, під час битви біля якого Дарій ІІІ втік із поля бою, а у полон потрапили його мати, дружина й дві доньки.

D – кількість літер у назві селища, під час битви біля якого Дарій ІІІ вдруге покинув поле бою, побачивши Александра Македонського.

K – кількість літер у назві полководців Александра Македонського, які після його смерті розділили між собою  його імперію (в однині).

L – кількість літер у назві острова, на якому знаходився Александрійський маяк, одне з Семи чудес стародавнього світу.

M – кількість літер в імені давньогрецького скульптора, придворного художника Александра Македонського.

N – кількість літер в назві періоду історії країн Східного Середземномор’я  з часу походів Александра Македонського до завоювання цих країн Римом.

P – кількість літер в назві стародавньої держави на заході Малої Азії з містом Гордієм.

T – кількість літер в назві тощо, що розрубав Александр Македонський, дізнавшись про пророцтво оракула, що «той, хто розплутає  Гордіїв…, стане володарем усієї Азії».

R – кількість літер в імені македонського царя, батька Александра Македонського, який на відміну від сина хизувався своїм хистом красномовства і на монетах увінчував перемоги своїх колісниць на перегонах в Олімпії.

 Мальченко Анастасія, 6-А клас


Англія (ХVII-XVIII ст.)

 

А – рік (кінець протекторату О.Кромвеля).

 В – рік (придушення заколотів на підтримку короля О.Кромвелем).

 Х – рік реставрації династії Стюартів в Англії.

 Y – рік, коли був скликаний «Довгий парламент».

 K – кількість літер у назві прихильників короля.

 Z – рік початку громадянської війни в Англії.

 C – кількість літер у слові, що означає династію, яка була реставрована в 1660 р. в Англії (у називному відмінку).

 Кіхтенко Дмитро. 8-Б клас


Англійські колонії в Північній Америці. Утворення  США.

Х – рік прийняття нової Конституції США, яка з поправками дії донині.

 Y – рік здобуття перемоги англійців при Саратозі.

 Р – кількість літер у прізвищі англійця, засновника Пенсільванії, який зумів уникнути конфлікту і індіанцями, уклав з ними мирний договір і навіть сплатив гроші за зайняті землі.

К – рік введення гербового збору в колоніях.

Nсума цифр у сумі цифр у році, коли Англія захопила Нью-Йорк та Філадельфію.

rкількість літер у назві континенту, з якого завозили до Америки темношкірих рабів, як робочу силу.

 

Якщо Р =5, то Р!=5! = 1*2*3*4*5=120

 Рr= P+10r

Кіхтенко Дмитро. 8-Б клас

"Художнє" рівняння

Екранні мистецтва

А – сума цифр у дні грудня місяця 1895 року, коли в  паризькому кафе на бульварі Капуцинів брати Луї і Огюст Люм'єр влаштували для бажаючих перший публічний платний перегляд знятих ними короткометражок.

В – кількість літер у перекладі з латини  слова «visio».

X – кількість літер, що означає засіб масової комунікації у ХХІ ст..

Y – сума цифр у сумі цифр у столітті, коли світ швидко змінювався, був створений кінематограф

N – кількість літер у слові, що означає те, з чого складається фільм.

Z – століття, на межі якого поняття «екран» стало ключовою категорію культури.

Кіхтенко Дмитро. 9-Б клас


Фотографія

А – сума цифр у році, коли французький винахідник Ж.Ньепс отримав фотографічне зображення краєвиду з вікна своєї майстерні.

В – кількість літер в імені французького художника, який удосконалив у своїх роботах спосіб отримання фотографічного зображення.

Х – кількість найвідоміших різновидів двовимірної графіки.

Y – кількість літер у назві академії наук, де було повідомлено про виникнення дагеротипу.

N – кількість літер у слові, що означає спосіб отримання зображення на світлочутливому матеріалі спеціального оптичного апарата.

K – кількість літер у слові, що означає назву графіки, у якій засоби обчислювальної техніки використовуються як для створення зображення,так і для оброблення введеної візуальної інформації та відтворення результатів цієї діяльності.

Кіхтенко Дмитро. 9-Б клас